با فریم های جدید شرکت OGI، بال های خود را بگشای

با فریم های جدید شرکت OGI، بال های خود را بگشای

کاریشا یک فریم عینک طبی از نوع فریم پروانه ای به صورتش زده. این عینک طبی از مجموعه رز قرمز شرکت عینک سازی OGI هست. اسم این مدل فارفالا (Farfalla)، به معنی پروانه در زبان ایتالیایی است  و چه راهی بهتر از اینکه بال های خود را با پوشیدن این عینک باز کنید. همه ما عاشق این هستیم که فریم فلزی با ساختار شش ضلعی و پروانه داشته باشیم. 

فریم عینک جدید شرکت عینک سازی OGI با فرم پروانه ای در سه رنگ و ترکیبی از اسیتیت و فلز ساخته شده است. مجموعه فریم گل سرخ از شرکت عینک سازی OGI بر روی هنر خیال بافی، لایه بندی و شفافیت در طاحی های خود تمرکز کرده است. 

ترکیبی از اسیتیت خالص به همراه پروفیل نازک فلزی، تبدیل به شکلی خلاقانه شده که روی صورت خوب می نشیند. کافی است شما فریم را یکبار امتحان کنید، اونوقته که می بینید چقدر عالی به نظر می رسید. فریم های پروانه ای با این طرح و رنگ می تونن آینده دار صنعت عینک سازی باشن و به مد روز تبدیل بشن.

فریم عینک فارفالا

درباره کالکشن عینک رز قرمز بیشتر بدانیم

شرکت OGI در مدل های کالکشن گل سرخ خود از نوآوری و دوگانه انگاری خیره کننده ای استفاده کرده است.پروفیل های نازک به همراه اشکالی جسورانه نظر هر کسی را به خود جلب می کند. جنس بدنه این فریم ها از استیل ضد زنگ به همراه اسیتیت دست ساز به همراه سایه های سرمه ای، خاکستری و سرخ، سیالیت فوق‌العاده‌ای را تداعی می‌کنند که بدون ترس مدرن شده‌اند.

فریم طبی فارفالا

فریم طبی فارفالا

بیوگرافی شرکت عینک سازی OGI

شرکت عینک سازی OGI، در سال 1997 در استان مینسوتا آمریکا تاسیس شد. شرکت OGI Eyewear همیشه با روش هایی خلاقانه نسبت به متخصصان چشم وفادار مانده است. شرکت OGI از 6  لاین تولید فریم عینک تشکیل شده است. این لاین های در واقع کالکشن هایی هستند که این شرکت آمریکایی هر ساله محصولات خود را در قالب آن ها تولید و به بازار ارائه می کند. این 6 مجموعه عبارتند از:

  • OGI
  • Seraphin
  • Seraphin Shimmer
  • Red Rose
  • Scojo Newyork
  • OGI Kids

شرکت OGI با تکیه بر نوآوری، اصالت، کیفیت و ارزش چشم انداز خود را برای به دست آوردن شهرت اصلاح کرده و هر ساله محصولات جدید، مد روز و دست ساز خود را به بازار فروش ارائه می دهد. OGI Eyewear چشم اندازی روشنی از مسیر پیشرفت خود دارد و ما می خواهیم با هم به آن هدف برسیم.

فریم عینک فارفالا

فریم عینک طبی فارفالا

فریم عینک طبی فارفالا

فریم عینک فارفالا

نظرات بازدیدکنندگان