برندهای عینک آلمانی را بهتر بشناسیم

برندهای عینک آلمانی را بهتر بشناسیم

بهترین مارک های عینک آلمانی چه برند هایی می باشد؟

عینک اشنباخ - بیش از 100 سال تجربه در سنت و نوآوری

Eschenbach از سال 1913 به معنی واقعی کلمه نوآوری شناخته می شود. از آن زمان این شرکت سابقه طولی در رعایت استانداردها و پیشرفت های پیاپی منحصر به فرد در طراحی، مواد و فناوری دارد. عینک های اشنباخ در برند های مختلف خود تنوع بالقوه و امکانات فنی طرح های عینک مدرن امروزی را نشان می دهند. یکی از برند ها و لاین های تولیدی عینک اشنباخ TITANFLEX نام دارد. متریال عینک های تایتانفلکس با تکنولوژی بالا ساخته شده و  از جنس تیتانیوم هستند. این باعث شده عینک فوق العاده سبک، انعطاف پذیر و با دوام باشد. در مورد عینک های آفتابی مارک اشنباخ نیز باید بگوییم این عینک ها شخصیت منحصر به فرد کاربر و تاثیر بر روی فرد را افزایش می دهد. عینک های آفتابی اشنباخ مدرن، شیک، و با خطوط ظریف و تمیز بوده و خودآگاهی و نگرش را از نظر مد، سبک زندگی و شخصیت را نشان می دهند.

مجموعه عینک ایرانیان (اپتیک ایرانیان) نمایندگی فروش محصولات اشنباخ آلمان را داشته و به عرضه انواع فریم های طبی و عینک های آفتابی زنانه و مردانه این برند مطرح آلمانی می پردازد.

عینک اشنباخ

عینک کازال - عینک های کلاسیک قدیمی برای حال و هوای زندگی امروزی

عینک کازال را با عنوان های طراحی نمادین، متریال درجه یک مانند طلا و تیتانیوم خالص و فرآیندهای تولید تصفیه شده می شناسند. شاید خنده دار باشد ولی کازال مانند تعداد کمی از برندهای عینک آلمانی در مدل های خود، لوکس بودن را با دوز کمی از دیوانگی ترکیب می کند. کازال هرگز ریشه های خود را که بصورت عمیق در هیپ هاپ و طراحی دهه 1980 ریشه دوانده بود را فراموش نمی کند. کازال در عینک های خود از طراح مطرح اتریشی Cari Zalloni استفاده می کند. به شخصیت منحصر به فردی که Cari Zalloni دارد، این برند برای چندین دهه توانسته دوام بیاورد و هرگز ذره ای از اهمیت و ارتباط خود را از دست ندهد.

عینک کازال

عینک کوبلنز - بهترین عینک تیتانیومی

عینک COBLENS برند عینک آلمانی است و نشان دهنده اشتیاق، مهارت در طراحی است. این برند آلمانی دارای تجربه طولانی در حوزه اپتیک می باشد و در جزو تولیدکنندگان پیشرو فریم عینک فلزی از جنس تیتانیوم در آلمان می باشد. نام COBLENS از املای قدیمی فرانسوی شهر Koblenz ("Coblence") گرفته شده است. از ابتدا این تولیدکننده کوچک به طراحی، تولید و توزیع فریم عینک طبی و آفتابی در بالاترین سطح پرداخته است. عینک های کوبلنز بر اساس اشتیاق عمیق به طراحی به همراه سطح بالایی از مهارت ساخته شده اند. تمام این موارد کمک می کند که این برند آلمانی فریم های عینک طبی و عینک های آفتابی دست ساز عالی بسازد. گاهی  جسور و گاهی با جرات از جنس تیتانیوم محکم.

عینک کوبلنز

عینک فانک - ستاره ای در بین برندهای عینک آلمانی

ّFunk لقبی است مه از ابتدا قرار است متفاوت باشد و به کار دست و طراحی، آن اولویتی که شایسته است بدهد. عینک های کالکشن دیتر فانک به صورت کاملا دست ساز در کارگاه عینک Funk طراحی و ساخته می شوند. عینک های این برند با نام کالکشن FUNK Food به بازار ارائه می شوند. عینک های برند فانک منحصر به فرد و به روز می باشند.

عینک فانک Funk

عینک هافمنز و نومیستر - زیبایی در مینیمالیسم

دانیل هافمنز، فیلیپ هافمنز و ژان پیر نومایستر قبلا برای کارهای تحسین برانگیزی که انجام داده اند، شناخته شده هستند. آن ها برند های زیرمجموعه LC را طراحی و تاسیس کرده اند. آن ها با سومین برند خود یعنی HAFFMANS & NEUMEISTER حدود 20 سال است که با موفقیت همکاری می کنند. داستان موفقیت این برند را باید میان سنت و آوانگارد پیدا کرد. مارک آلمانی هافمنز و نومیستر مجموعه های جدید را در تقابل شدید با تاریخچه عینک ایجاد می کنند به گونه ای که تعداد بسیار کمی از برندهای عینک آلمانی این کار را می کنند. HNH فرم های فریم قدیمی و تازه کشف شده را در ساخت، متریال و طراحی خود بازتعریف می کند که در نتیجه باعث تولید فریم های عینک استادانه و بسیار پوشیدنی می گردد. فریم های عینک هافمنز و نومیستر در عین سادگی بسیار ساده ظریف هستند. هر فریم عینک HAFFMANS & NEUMEISTER ماهیت تاریخ طراحی اپتیکی را در بر گرفته و همزمان روحیه یا طرز فکر یک عصر یا دوره را نشان می دهد.

عینک هافمنز و نومیستر

عینک هرلیخت - یکی از بهترین فریم های عینک چوبی در آلمان

فریم های عینک HERRLICHT آلمان صد در صد از چوب جنگل های اروپا و آمریکای شمالی ساخته شده اند. این چوب ها از درختان افرا، گیلاس، گردو و بلوط دودی می باشند. چوب به عنوان یک ماده طبیعی نه تنها پایدار است بلکه گرم، انعطاف پذیر و منحصر به فرد است. در نتیجه هر فریم هرلیخت یک بافت سطحی منحصر به فرد ایجاد می کند. وقتی اولین فریم HERRLICHT در سال 2004 فروخته شد، وجود کارگاهی کوچک در شهر ارفورت دور از ذهن بود، اما در حال حاضر این برند آلمانی همچنان به سبک خود وفادار مانده است. چوب 100% طبیعی، هنر برتر و طراحی جاودانه از ویژگی های عینک های چوبی هرلیخت می باشد. به خاطر همین ویژگی ها عینک های هرلیخت در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است. مردم در همه جا اصالت و کیفیت را تحسین می کنند. به همین دلایل است که عینک هرلیخت به یکی از پایدارترین برندهای تولیدکننده فریم عینک در آلمان تبدیل شده است.

عینک هرلیخت

منبع:

https://blog.favrspecs.com

نظرات بازدیدکنندگان