کریستوفر کلوس و جنسون بروکسبی مجموعه جدید عینک خود را معرفی کردند

کریستوفر کلوس و جنسون بروکسبی مجموعه جدید عینک خود را معرفی کردند

کریستوفر کلوس یکی از سازندگان عینک آفتابی و عینک طبی از رونمایی مجموعه عینک انحصاری خود با نام Cloos x Brooksby خبر داد و اسم اولین فریم این مجموعه را The Brooksby نهاد.

کالکشن Cloos x Brooksby، متشکل است از عینک های بلوکنترل و عینک های آفتابی با فریم عینک گرد هستند که به سبک و مد اروپایی بوده و مورد علاقه جنسون می باشند. تنیسور معروف بروکسبی مدام در حال سفر برای شرکت در رقابت های تنیس می باشد و همیشه این فکر را داشت که عینک برند خودش را روی صورت بزند و در حال حاضر این اتفاق افتاده. عینک های مجموعه جدید Cloos x Brooksby به بروکسبی در مقابله با هر چالشی در دنیای ورزش تنیس کمک می کنه و به اون اجازه میده برای هر مناسبت یا تورنومنتی یک عینک جدید و شیک به صورتش بزنه. اشتیاق بروکسبی به داشتن مجموعه عینک اختصاصی خود فرصت عالی برای همکاری نزدیک با تیم کریستوفر کلوس داده که برای ایجاد یک فریم طبی یا فریم آفتابی هدفی مشترک داشته باشند.

هر یک از محصولات مجموعه Cloos x Brooksby، به صورت کامل از اسیتیت مازوچلی سازگار با محیط زیست و بسته بندی منحصر به فرد ساخته شده اند. درون جعبه عینک این برند یک عدد توپ تنیس و دستمال عینک با امضاء بروکسبی تعبیه شده است. همچنین درون هر فریم نام «کریستوفر کلوس» و «بروکزبی» نقش بسته شده است.

جولیوس لانگکیلد مدیر عامل شرکت عینک سازی کریستوفر کلوس گفت:

ما خوشحالیم که خط تولید این فریم عینک را با کسی چون جنسون بروکسبی به اشتراک بگذاریم. بعد از همکاری که با تام بردی (Tom Brady) داشتیم، بر کسی پوشیده نیست که از استعداد و از خودگذشتگی فردی بخواهیم قدردانی کنیم و آن فرد دقیقا بروکسبی هست. جنسون بروکسبی در تمامی مراحل طراحی فریم عینک حضور داشته و توانسته دیدگاه تازه ای را به برند عینک Cloos اضافه کند. ما از دیدگاه او در مجموعه جذاب، شیک و لاکچری که فکر می کنیم همه دوست خواهند داشت استفاده کرده ایم.

جنسون بروکسبی می‌گوید:

این باعث افتخار من بود که لاین جدید تولید عینک خودمو با کریستوفر کلوس رونمایی کنم. برندی که با یکی از بزرگترین اسطوره های من تام بردی کار کرده است. تعهد آن ها به پایدار بودن، بدون از بین بردن سبک برایم برجسته بود. من بسیار هیجان زده هستم و می خواهم به دنیا نشان بدهم با عینک های مجموعه Cloos x Brooksby توانسته ایم چه چیزی را خلق کنیم.

عینک آفتابی جنسون بروکسبی و کریستوفر کلوس

در حال حاضر جنسون بروکسبی در رده 33 تنیسور مردان جهان قرار داشته و تنها 21 سال دارد. همچنین او جوانترین آمریکایی هست که از سال 2002 به دور چهارم مسابقات آزاد ایالات متحده راه یافته است.

مجموعه عینک آفتابی Cloos x Brooksby در 5 رنگ با امضای کریستوفر کلوس در هنگام عرضه این عینک ها ارائه شده است. رنگ های این مجموعه شامل مشکی، قهوه ای سوخته، شکلاتی، طوسی و ذغالی می شود. پل عینک فریم بروکسبی شکل سوراخ کلید است که سبک قدیمی رترو را همراه فرم عینک گرد گونه خود به ارمغان آورده و از اسیتیت قابل بازیافت در محیط زیست ساخته شده است.

عینک آفتابی جنسون بروکسبی و کریستوفر کلوس

درباره برند عینک سازی CHRISTOPHER CLOOS بیشتر بدانیم

شرکت عینک سازی دانمارکی کریستوفر کلوس در ابتدا در سال 2017 توسط کریستوفر کلوس تاسیس شد. این شرکت به سرعت در حال گسترش بوده و به سرعت در حال تثبیت جایگاه خود می باشد. طرح های عینک این شرکت دانمارکی جاودانه ، مینیمالیستی و کمی مدرن می باشد. شرکت عینک سازی کریستوفر از دو دفتر در اروپا و نیویورک هدایت می شود. دفتر اروپا در دو کشور سوئد و آلمان تاسیس شده و مدام در حال گسترش می باشد. این شرکت بزرگترین بازار خود را در آمریکایی شمالی دارد. در حال حاضر عینک کریستوفر کلوز در بیش از 500 فروشگاه در سراسر جهان موجود است.

 

نظرات بازدیدکنندگان